Stoimy na straży porządku

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Telefon 071 79 00 997   

Zwrot z US

Aby odzyskać 700,- z Urzędu Skarbowego należy spełnić warunki :

1) rozpocząć prowadzenia ewidencji sprzedaży przez podatnika przy użyciu kasy rejestrującej zakupionej w okresie obowiązywania potwierdzenia, o którym mowa w art. 111 ust. 6b ustawy;(czyli w okresie ważności tzw. "homologacji" kasy on-line)

2) posiadać faktury potwierdzającej zakup kasy rejestrującej oraz dowód zapłaty całej należności za jej zakup.

Tym samym przestają być obowiązkowe czynności, które należało wykonywać dotychczas.

Wyjątkiem są sytuacje, gdy występujemy o zwrot kwoty ponieważ nie jesteśmy płatnikami VAT (lub mamy zwolnienie przedmiotowe - tj. sprzedajemy wyłącznie produkty zwolnione z VAT). Wtedy do naszych obowiązków należy :

Złożyć wniosek do właściwego naczelnika urzędu skarbowego, w miesiącu następującym po miesiącu, w którym rozpoczęto prowadzenie ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej.

Wniosek ten zawiera:

1) imię i nazwisko lub nazwę podatnika, jego dane adresowe oraz numer identyfikacji podatkowej

2) numer rachunku, na który należy dokonać zwrotu.

Do wniosku należy dołączyć:

1) kopię faktury potwierdzającej zakup kasy rejestrującej wraz z kopią dowodu zapłaty całej należności za jej zakup;

2) kopię raportu fiskalnego miesięcznego wystawionego przy użyciu kasy rejestrującej potwierdzającego prowadzenie ewidencji sprzedaży;

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.